Osobe koje zatraže izdavanje EU digitalne COVID potvrde putem nacionalnog sustava e-Građani, odsad će se moći informirati o razlozima odbijanja njihovog zahtjeva. Uvidom u razloge odbijanja lakše će detektirati sljedeće korake kako bi uspješno pribavili svoju potvrdu. Sve potrebne informacije moći će saznati klikom na ikonicu „i“ koja sadrži detaljan opis potencijalnih nesukladnosti.
Neuspješno generiranje EU digitalne COVID potvrde o cijepljenju
Cijepljenim osobama i osobama koje su stekle uvjete za izdavanje EU COVID potvrde o cijepljenju u propisanom vremenskom periodu, a kojima se prikaže greška prilikom obrade zahtjeva, omogućen je uvid u podatke koji su trenutno raspoloživi u nacionalnom registru cijepljenih osoba.
Temeljem tih informacija, a kako bi se uskladili osobni zdravstveni podaci u centralnom cijepnom kartonu, navedene se osobe mogu obratiti svojem liječniku opće/obiteljske medicine, HZJZ-u ili sljedećim kontaktima:
- E-mail: [email protected]
- Telefonski broj (radno vrijeme od 8 do 12 svakim radnim danom):
+385 91 468 3078
- osobno od ponedjeljka do subote, od 8.00 do 12.00 sati u Amfiteatru Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Rockefellerova 2.
Neuspješno generiranje EU digitalne COVID potvrde o testiranju ili preboljenju
U slučaju neispravnih podataka o testiranju, nužno je kontaktirati laboratorij koji je proveo testiranje, kako bi se uskladili podaci o testiranju u nacionalnoj evidenciji testiranih osoba.