Skip to content

EU digitalna COVID potvrda

Tko može dobiti potvrdu?

Osoba cijepljena cjepivom protiv bolesti COVID-19, sukladno propisanim pravilima.

Osoba koja ima negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa.

Osoba koja je preboljela bolest COVID-19 11. dan od datuma prvog pozitivnog testa.

Glavna obilježja potvrde

  • QR kôd
  • Besplatna
  • Dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku
  • Sigurna, zaštićena i vjerodostojna
  • Važeća u državama članicama EU-a

Česta pitanja

Tko može dobiti potvrdu?

Od 1. veljače 2022. u Hrvatskoj su na snazi nova pravila izdavanja EU digitalnih COVID potvrda koja su usklađena s EU Uredbom i Preporukom Vijeća.

valjanostBooster cijepljenja

Potvrda o booster cijepljenju se izdaje ukoliko od posljednje doze u seriji nije prošlo više od 365 dana. Potvrde se izdaju primarno cijepljenima s dvije doze cjepiva i trećom ili booster dozom (3/3), osobama koje su preboljele COVID19, nakon čega su primarno cijepljenje s dvije doze i docijepljene trećom dozom (3/3) te za svako dodatno docjepljivanje npr. 4/4 itd.

Booster nakon jednodoznog cijepiva (Janssen)

Potvrdu o booster cijepljenju dobit će i osobe koje su primarno cijepljenje obavile jednom dozom, a zatim su docijepljene s jednom (2/1) ili dodatne dvije doze dvodoznog cjepiva (3/1) te osobe koje su cijepljenje cjepivom koje se prima u jednoj dozi te su zatim primile drugu dozu istog ili drugog cjepiva koje se također prima u jednoj dozi (2/1).

Navedene potvrde moguće je zatražiti od dana cijepljenja zadnjom propisanom dozom.

U sustavu EU digitalnih COVID potvrda preboljenje se ni u jednom slučaju ne priznaje kao booster doza, bilo da je do preboljenja došlo prije ili nakon obavljenog cijepljenja.

Primarna cijepljenja

Potvrda o primarnom cijepljenju (1/1, 2/2) se izdaje ukoliko od posljednje doze u seriji nije prošlo više od 270 dana.

Izdaju se za osobe koje su primarno cijepljene cjepivima koja se primaju u jednoj (1/1) ili dvije doze (2/2), temeljem preboljenja i cijepljenja jednom dozom cjepiva koje se prima u dvije doze (1/1) te preboljenja i cijepljenja cjepivom koje se prima u jednoj dozi (1/1). Kako bi ishodili potvrdu temljem preboljenja i cijepljenja jednom dozom ne smije proći više od 180 dana od dana pozitvnog testa do dana cijepljenja. 

Od 1. veljače nije više moguće zatražiti potvrdu o primarnom cijepljenju stariju od 270 dana. Ranije preuzete potvrde i dalje će vrijediti 365 dana na području RH, ali ne i za prelazak granice. 

Navedene potvrde moguće je zatražiti od dana cijepljenja zadnjom propisanom dozom.

Za prelazak granice potvrde vrijede 14. dan od dana cijepljenja zadnjom propisanom dozom.

Prva doza

84 dana – na području RH vrijedi potvrda za osobe koje su primile prvu dozu dvodoznog cjepiva (AstraZeneca). Potvrdu je moguće zatražiti 22. dan od dana cijepljenja.

42 dana – području RH vrijedi potvrda temeljem prve doze cjepiva koje se prima u dvije doze (Pfeizer, Moderna). Potvrdu je moguće zatražiti 22. dan od dana cijepljenja.

Pravila za izdavanje potvrda temeljem prve doze za cjepiva za koja se u RH izdaju potvrde provjerite OVDJE.

Navedeno trajanje potvrda odnosi se isključivo za primjenu potvrda unutar RH. Od 1. veljače nije moguć prelazak granice s potvrdom o primljenoj prvoj dozi.

VAŽNO! Nakon svake promjene cijepnog statusa osobe potrebno je zatražiti novu EU digitalnu COVID potvrdu, bilo da je riječ o prvoj, drugoj ili svakoj naknadnoj dozi cjepiva.

Koje dokumente trebam kako bih preuzeo potvrdu s portala e-Građani?

Osim vjerodajnice razine 2 - značajne razine sigurnosti ili vjerodajnice razine 3 - visoke razine sigurnosti za pristupanje portalu e-Građani nije potrebno osigurati dodatne podatke i dokumentaciju. Sustav dohvaća podatke korisnika iz baza podataka Ministarstva zdravstva te se potvrda generira klikom na opciju „Zatraži potvrdu“.

Potvrdu koju preuzmete putem portala e-Građani možete spremiti na računalo, isprintati ili poslati putem elektroničke pošte na svoju e-mail adresu. 

Popis vjerodajnica navedenih razina sigurnosti pronađite OVDJE.

Mogu li potvrdu koristiti putem mobilnog telefona?

Da. Potvrdu možete pohraniti u obliku PDF datoteke ili pohraniti u mobilnu alipikaciju CovidGO te je na taj način predočiti nadležnoj osobi za očitanje QR kôda i drugih važnih podataka. 

Za pohranjivanje COVID potvrde u digitalni novčanik mobilne aplikacije CovidGO potrebno je na mobilnom uređaju kliknuti na poveznicu koju ste zaprimili putem maila zajedno s EU digitalnom COVID potvrdom.

Poveznica vodi na otvaranje ekrana unutar aplikacije s opcijom „Dodaj u novčanik“, nakon čega je potrebno upisati lozinku za mobilnu aplikaciju koja se nalazi na COVID potvrdi. Bez unosa lozinke, potvrda neće biti pohranjena u novčanik aplikacije.

Potvrda se može pohraniti i odabirom ikone digitalnog novčanika unutar aplikacije, u donjem lijevom kutu te klikom na opciju „Dodaj novu potvrdu“, nakon čega je potrebno skenirati kôd potvrde i kliknuti na opciju „Spremi”. Korisnik će i u ovom slučaju morati unijeti lozinku koja se nalazi na potvrdi.

Pohranjivanjem COVID potvrde korisnik pristaje na spremanje određenog skupa osobnih podataka.

Brisanje COVID potvrde

Kako biste izbrisali potvrdu iz digitalnog novčanika kliknite na opciju „Ukloni potvrdu“.
Nakon brisanja istu potvrdu možete unijeti u drugi novčanik.

VAŽNO! Jedna COVID potvrda može se pohraniti na 10 različitih uređaja. Ukoliko ste premašili ovaj broj potrebno je obrisati potvrdu s nekog od uređaja na kojima je pohranjena, kako biste je uspješno unijeli u drugi novčanik na novom uređaju.

Ukoliko niste instalirali CovidGO - aplikaciju možete preuzeti i putem sljedećih linkova:

Google Play - App Store

Cookie policy

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku:

Postavke Prihvaćam neophodno Prihvaćam