Trajanje ranije izdanih potvrda automatski se produžuje i nije potrebno ponovno podnositi zahtjev. Građani od ovoga tjedna mogu svoje potvrde pohraniti i u digitalni novčanik mobilne aplikacije CovidGO, koji brine i o statusu potvrda
Sukladno odluci Nacionalnog Stožera Republike Hrvatske u sustav EU digitalnih COVID potvrda u Republici Hrvatskoj od danas je implementirano novo pravilo kojim se produžuje trajanje potvrda o cijepljenju na 270 dana. Novo trajanje potvrda odnosi se na sve nove potvrde, kao i za one ranije izdane. Građani koji su već ishodili svoje potvrde neće morati ponovno tražiti izdavanje jer će im trajanje postojećih automatizmom biti produženo.
EU digitalnu COVID potvrdu o cijepljenju mogu dobiti osobe koje su cijepljene s obje doze cjepiva protiv bolesti COVID-19 (Pfizer, Moderna, AstraZeneca) te osobe koje su cijepljenje s dvije doze različitih cjepiva koja se primaju u dvije doze, primjerice, osoba je primila prvu dozu cjepiva AstraZeneca, drugu Pfizer. Potvrda će u oba slučaja, sukladno novim pravilima, biti valjana 270 dana od dana cijepljenja drugom dozom.
Osobe koje su cijepljene cjepivom koje se prima u jednoj dozi (Janssen) od sad potvrdu mogu zatražiti 15. dan od primitka doze cjepiva. Potvrda će im također biti valjana 270 dana od dana cijepljenja. Potvrdu mogu zatražiti i osobe koje su cijepljene jednom dozom cjepiva koje se prima u dvije doze (Pfizer, Moderna, AstraZeneca) koje unatrag 180 dana od dana primitka cjepiva imaju pozitivan test. Potvrdu mogu zatražiti od dana cijepljenja te će im ona vrijediti 270 dana.
Provjeru statusa EU digitalne COVID potvrde od sada je moguće izvršiti i kroz mobilnu aplikaciju CovidGO, pohranjivanjem potvrde u digitalni novčanik aplikacije. Kako je ranije najavljivano, od ovoga tjedna, novom nadogradnjom mobilne aplikacije CovidGO, omogućena je pohrana EU digitalnih COVID potvrda u digitalni novčanik unutar aplikacije, uz postojeću funkcionalnost verifikacije istih. Digitalni novčanik brine i o statusu EU digitalne COVID potvrde – datum valjanosti ispisan je u aplikaciji, a zelena kvačica √ ili crveni X signaliziraju o trenutnom statusu potvrde u skladu s hrvatskim pravilima verifikacije.
Građani koji svoju potvrdu prime putem e-maila na mobilnom uređaju istu mogu spremiti u digitalni novčanik klikom na poveznicu iz e-maila u kojem se nalazi i lozinka. Ranije izdane potvrde građani mogu spremiti skeniranjem QR koda te unošenjem lozinke s potvrde.